уторак, 8. октобар 2013.

Single Speed track forkend part two

   Dakle u prethodnom postu mogli ste da vidite grubu obradu rama koji je pravljen sa track forkend krajevima tj nosačima zadnje osovine.
   Sada u ovom postu videćete kako izgleda gotov proizvod tj. bicikl.
Ako pogledate prethodni post u kom je ram sasvim ogoljen, isečeni su adnji nosači koji su onda zamenjeni i skidanje svih suvisnih metalnih delova sa rama bicikla. Najkon varenja delova kao sto su track forkend odnosno horizontalni nosači zadnjeg točka i nosači kočnica, nastao je novi problem. Pošto kod nas u ovom okruženju ne postoji radnja sa biciklističkim delovima koja poseduje takve vile od već postojećih vila morali smo da prvimo odgovarajuće. Na ovom biciklu koristili smo kočnice koje su namenjene za drumski bicikl, odnosno potkovice kako ih kod nas nazivaju i to smo uparili sa točkovima 26*1 3/8 sa gumama koje nisu namenjene za ovaj tip kočnica tj. dimenzije guma su takve da jedva staju u čeljust kočnice. Pošto je vila bicikla sa mtb-a bila je visoka za ovaj tip kočnice pa smo morali da je skratimo za 30mm, isecanjem dela od 30mm i varenjem delova koji su ostali posle toga morali smo iybušiti rupe za kočnicu a posle toga usledila je priprema za farbanje.
  Prvo svi varovi na biciklu su detaljno obrušeni a potom i turpijani da bi se dobila sto finija površina za nanosenje plastike koja ide preko vara, zatim plastika se nanosi na mesta rama na kojima su varovi i na taj način dobija se mnogo lepši izgled i lepše linijie samog bicikla. Posle nekoliko slojeva plastike i smirglanja iste nanosi se git koji popunjava sasvim male rupice a posle toga ide na farbanje. Pošto je prethodni bicikl ofarban u crno odlučio sam se ad ovaj bude beo. O crnom biciklu u narednom postu. Sada nekoliko slika ofarbanog belog rama i skraćenih vila.

 Na slikama vidite ofarban ram i vile bicikla a na linku možete videti kako je iygledao pre farbanja.  













                                                                                             
 Sada malo o delovima koji se nalaze na samom biciklu. Felne su aluminijumske sa duplim zidom, osovine i prednja i zadnja su od aluminijuma sa mašinskim ležajima, zadnji točak je sa rasporedom žbica 3 kros dok je prednji sa radijalnim rasporedom, što izgleda vrlo neobično i lepo. Na zadnjem točku nalazi se bmx zupčanik sa 18 zuba dok je pogonski zupčanik sa 52 i nalazi se na osovini od 113mm i ima šolje italijanskog navoja. Ručice kočnica su aluminijumske kao i same kočnice. Lula volana je bmx lula a sam korman je od čelika. Sic, šticna i šelna šticne su no name a gume su rubena flash 26*1 3/8.
 Evo i nekoliko slika kako bicikl izgleda sada.



 Toliko za sada ako vam se sviđa ovo što radimo lajkujte našu stranicu na Facebook-u Single Speed Custom. Hvala na čitanju uživajte!

Нема коментара:

Постави коментар